آغاز توزیع 150هزار تن شکر, برنج و روغن دولتی/ 1.5میلیون تن کالا در بنادر مشکل ارزی دارد/ 300هزار تن برنج انباری داریم

آغاز توزیع ۱۵۰هزار تن شکر, برنج و روغن دولتی/ ۱.۵میلیون تن کالا در بنادر مشکل ارزی دارد/ ۳۰۰هزار تن برنج انباری داریم مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی گفت: توزیع حدود ۵۰هزار تن برنج, ۵۰هزار تن شکر و ۵۰هزار تن روغن با قیمت دولتی برای ماه مبارک رمضان آغاز شده است. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، یزدان سیف در گفت‌وگوی ویژه خبری با ابراز اینکه “حدود 20 نفر از همکاران ما در شرکت بازرگانی دولتی، دچار بیماری کووید19 شدند” افزود: به‌جز یک نفر از آن‌ها، بقیه سلامتی خود را به‌دست آوردند.
وی با بیان اینکه “از بهمن پارسال درباره ماه رمضان امسال برنامه‌ریزی کردیم”، افزود: برنامه دولت در حوزه تأمین ذخایر و تنظیم بازار، بخشی از سیاست‌های دولت است و توزیع کالا و نظارت بر فروش کالا‌های واردشده با ارز 4هزار و 200 تومانی از دیگر وظایف در حال انجام دولت است.
سیف اضافه کرد: در حوزه تنظیم بازار، تقریباً از روز‌های پایانی سال و ماه مبارک رمضان، حدود 420 هزار تن انواع کالا را از ذخایر و گردش تنظیم بازار کالای دولتی در مجموع بخش مصرفی مردم داشتیم که از این میزان, 80 هزار تن مرتبط با ماه مبارک ..

اردیبهشت 2, 1399
4 دقیقه خواندن
176 بازدیدها

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.