فروش سهام دولت با هدف پوشش هزینه های جاری نگران کننده است

فروش سهام دولت با هدف پوشش هزینه های جاری نگران کننده است نماینده منتخب مجلس یازدهم با نگران کننده دانستن تصمیم دولت برای واگذاری شرکت های خود به مردم گفت: نگرانی از این بابت است که منابع حاصل از محل فروش سهام دولت صرف هزینه های جاری دولت شود. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، جعفر قادری نماینده منتخب مجلس یازدهم، واگذاری مالکیت دولت در واحدهای تولیدی را تا حدودی نگران کننده خواند و گفت: نگرانی از این بابت است که منابع حاصل از محل فروش سهام دولت در واحدهای تولیدی، صرف هزینه های جاری دولت شود.
نماینده منتخب مجلس یازدهم افزود: به کارگیری این درآمدها در جهت تکمیل پروژه ها و ظرفیت های اقتصادی واحدهای تولیدی می تواند وابستگی ما به خارج از کشور و اتکا به درآمدهای نفتی را کاهش دهد اما اگر بنا باشد واگذاری ها صرفاً برای پوشش هزینه های دولت انجام شوند هیچ فایده ای برای اقتصاد نخواهد داشت.
وی با تأکید بر اینکه درآمدهای حاصل از واگذاری اموال دولتی باید در جهت تکمیل زیرساخت ها هزینه شوند تصریح کرد: یکی از مشکلات قانون سیاست های اصل 44 این است که عملاً روزنه ای را برای پوشش هزینه های جاری ..

اردیبهشت 3, 1399
2 دقیقه خواندن
92 بازدیدها

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.