اصلاحیه| شیوا: چرا بانک‌ها الان به‌فکر اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار افتاده‌اند؟

اصلاحیه| شیوا: چرا بانک‌ها الان به‌فکر اجرای مصوبه شورای پول و اعتبار افتاده‌اند؟ رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه نرخ ۱۵ درصدی سود سپرده بانکی قبلاً توسط شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی مورد تأیید و تصویب قرار گرفته بود،گفت:باید پرسید چرا قبلا که این تصمیم از سوی شورای پول و اعتبار اتخاذ شده، اجرایی نشده است؟ – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ رضا شیوا مصاحبه ای که با این خبرگزاری داشت را به شرح زیر اصلاح کرده است.
رضا شیوا در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه در جلسه اخیر مدیران عامل بانکها که براساس آن توافقات بر سر نرخ سود 15 درصدی سپرده های بانکی اعمال شده است، اظهار داشت: این توافق اتفاق خوبی نیست چرا که تولید کنندگان و بنگاه ها و مراکز خدماتی باید با یکدیگر رقابت داشته باشند تا در نهایت از لحاظ کیفیت ، بهره وری و کارایی به کاهش هزینه ها دست پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه بخش ها و بنگاه هایی که به نوعی خدمات به مصرف کنندگان و مشتریان ارائه می کنند نمی توانند برسر یک قیمت به یک نقطه مشترک برسند، افزود: براساس ماده 44 قانون اصل 44 هرگونه توافق وتفاهم بین بنگ..

اردیبهشت 2, 1399
3 دقیقه خواندن
47 بازدیدها

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.