غرفه سازی نمایشگاه
نمایشگاه ها به عنوان یکی از روش های موثر برای دیده شدن، ارتباط با مخاطبان و تبلیغ محصولات و خدمات میباشند. در این رویدادها، غرفه های نمایشگاهی با اهداف مختلفی طراحی و اجرا میشوند.غرفه سازی نمایشگاه با استفاده از فضای غرفه نمایشگاهی موثر و جذاب، میتواند شناخت مخاطبان خود را افزایش داده و محصولات و خدمات خود را بهتر معرفی کند. انتخاب طراحی و اجرای مناسب برای غرفه های نمایشگاهی میتواند به توسعه کسب و کار شما کمک زیادی کند.
یکی از ویژگیهای حضور در نمایشگاه، طراحی و اجرای غرفههای نمایشگاهی است. با توجه به اهمیت غرفه در جذب نظر مشتریان و مخاطبان، طراحی و اجرای غرفههای نمایشگاهی باید با رعایت اصول استاندارد و متناسب با اهداف شرکت کننده نمایشگاه صورت گیرد.
غرفه نمایشگاهی
غرفه نمایشگاهی به فضایی از نمایشگاه گفته میشود که شرکت های مختلف تجاری و بازرگانی در فضایی به نام غرفه از آن برای تبلیغات و فروش محصولات خود به بازدیدکنندگان نمایشگاه بهره میبرند.
امروزه با پیشرفت جوامع، شناخته شدن برندهای گوناگون جزء مهم ترین دغدغههای هر سرمایه گذاری میباشد و این شناخت با انجام تبلیغات میتواند سرعت بیشتری به خود بگیرد. یکی از بهترین و به صرفهترین راهها برای تبلیغ و معرفی برندهای تجاری به مخاطب خاص این برندها، حضور در نمایشگاه های عمومی و تخصصی مختلف است. در این صورت مخاطب این برند میتواند به صورت مستقیم با محصول مورد نظر آشنا شده و ارتباطی مستقیم با ارائه دهنده آن داشته باشد.
غرفه نمایشگاه ابزاری است که به کمک آن میتوان توانایی های محصولات یا خدمات را به نمایش گذاشت. تنظیم فضا و انتخاب رنگها و نورپردازی، از مواردی است که باید به طور دقیق در نظر گرفته شوند. همچنین، موقعیت مناسب محصولات و چیدمان آنها نیز نقش بسیار مهمی در ایجاد جذابیت غرفه دارد.
انواع غرفه های نمایشگاهی
غرفه نمایشگاه با اهداف زیر در شرکت آگرین طراحی، ساخت و اجرا میگردند:
- نمایش قدرت برند
- فروش محصول و خدمات
- معرفی محصولات و خدمات
- آگاهی از برند
- صرفاً حضور در نمایشگاه
در مدیریت نسل 4، جهت تاثیرگذاری درست بر ناخودآگاه مشتریان، 5 سبک طراحی برای 5 گروه هدف جهت حضور شرکتها در نمایشگاهها وجود دارد. این سبکها نمایانگر چرایی و دلیل حضور شرکتها در نمایشگاه است و در صورتی که بی هدف و بدون مطالعه وارد نمایشگاه شویم، ممکن است نتایج جذابی عایدمان نشود یا در صورت حصول نتایج، منافع مقطعی بوده و تکرار پذیر نخواهند بود.
طراحی غرفه نمایشگاهی یکی از عوامل مهم در جذب مخاطبان و افزایش فروش برای هر برند است. این سبک طراحی به طور مستقیم تأثیرگذاری بر روی لانچ محصول، قدرت نمایی برند، فروش و حضور در نمایشگاه و غرفه شرکتهای تازه وارد به نمایشگاه دارد.
لازم به ذکر است که نمیتوان دو یا چند هدف فوق را بصورت یکجا و همزمان داشت زیرا نحوه طراحی و سبک معماری هر هدف با دیگری تفاوتهای چشمگیری دارند و از طرف دیگر منجر به سردرگمیمشتریان میشود. لذا استراتژی حضور در نمایشگاهها با تمرکز بر یک هدف دقیق و مشخص تدوین میگردد.
در هر نمایشگاه، انواع مختلفی از غرفه های نمایشگاهی وجود دارند که هر کدام با اهداف خاصی طراحی شده اند. برخی از این غرفه ها به منظور نمایش قدرت برند و افزایش شناخت مشتریان نسبت به برند هستند. دیگر غرفه ها برای ارائه و فروش محصولات و خدمات طراحی شده اند. همچنین، غرفه هایی وجود دارند که برای معرفی محصولات و خدمات جدید به مشتریان مناسب اند. گاهی اوقات غرفه های نمایشگاهی صرفا برای حضور در نمایشگاه و ارتباط با مخاطبان طراحی میشوند.
غرفه نمایشگاه ابزاری است که به کمک آن میتوان توانایی های محصولات یا خدمات را به نمایش گذاشت. تنظیم فضا و انتخاب رنگها و نورپردازی، از مواردی است که باید به طور دقیق در نظر گرفته شوند. همچنین، موقعیت مناسب محصولات و چیدمان آنها نیز نقش بسیار مهمی در ایجاد جذابیت غرفه دارد.
سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی
برای سفارش طراحی غرفه نمایشگاهی حرفه ای، بهتر است با شرکت های متخصص و ذاتاً با تجربه در این زمینه همکاری کنید. این شرکت ها با توجه به اهداف شما، بودجه تعیین شده و محصولات یا خدماتی که میخواهید معرفی کنید، یک غرفه منحصر به فرد و جذاب طراحی و اجرا میکنند که به شما کمک میکند بازاریابی موثری داشته باشید. شرکت آگرین با بهرهگیری از سیستم مدیریت نسل 4 و بازاریابی عصب پایه (نورومارکتینگ) اقدام به طراحی، ساخت و اجرای غرفههای نمایشگاهی جهت نیل به اهداف سازمانی و تاثیرگذاری بر روی ناخودآگاه مخاطبان مینماید.
سفارش غرفه سازی عموماً از جانب کارشناسان فروش شرکت غرفه ساز، برای شرکت کننده ارسال می شود. شرکت کننده با درنظر گرفتن نیازها و اهداف خود اقدام به تکمیل فرم و ارسال آن برای شرکت غرفه سازی می نماید. در تمام مراحل قبل از ساخت و تامین تجهیزات غرفه، مشاوران و کارشناسان شرکت غرفه سازی در کنار شرکت کننده خواهند بود.
آگرین غرفه ساز نمایشگاهی با سیستم مدیریت نسل 4 (نورومارکتینگ)
شرکت آگرین با سابقه بیش از 20 سال فعالیت در حوزه تبلیغات تخصصی و ایجاد شبکه های تخصصی ارتباطی با مشتریان به صنعت کشور خدمت رسانی کرده است. فعالیت در صنایع مختلف مانند نفت و گاز، صنایع غذایی، پوشاک، تهویه مطبوع، آرایشی بهداشتی، پزشکی، خودرو، حمل و نقل، ساختمان، لوازم خانگی، صنایع فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی، چاپ و بسته بندی، بورس و بانک و بیمه تجربه عمیقی را به تیم تخصصی و اجرایی آگرین داده است تا بتواند به راحتی خدمات تخصصی به صاحبان کسب و کار ارائه نماید. همراهی سازمان ها برای پررنگ دیده شدن در بازار پرآشوب، با تبلیغات نسل چهار ماموریت ماست.
بخش های تخصصی زیر مجموعه گروه تجاری آگرین عبارتند از:
- گروه تخصصی ساخت غرفه های نمایشگاهی (گرید A غرفه سازی)
- گروه تخصصی بازاریابی و تبلیغات نسل 4 مدیریت مبتنی بر بازاریابی عصب پایه (Neuro Marketing)
- گروه تخصصی ساخت و تجهیز فروشگاهها و دفاتر اداری بر مبنای اصول تخصصی روانشناسی ارتباطات
- گروه تخصصی برگزاری ایونت های تبلیغاتی فیزیکی و دیجیتال
- گروه تخصصی خدمات دیجیتال و فضای مجازی
- گروه تخصصی طراحی و ساخت لوازم و تجهیزات اداری و فروشگاهی مانند میزهای مدیریتی و کنفرانسی اختصاصی، کتابخانه اختصاصی، قفسه بندی و رگال های اختصاصی، پارتیشن اداری و فروشگاهی، استند های تخصصی و …
آگرین غرفه ساز نمایشگاهی با سیستم مدیریت نسل 4 – نورومارکتینگ، از جدیدترین تکنولوژیها و ایدههای نوین در زمینه طراحی و ساخت غرفههای نمایشگاهی استفاده میکند. این سیستم مدیریت امکان انعطاف پذیری بالا و تغییرات سریع را برای شما فراهم میکند تا بتوانید به راحتی غرفه خود را با توجه به نیازها و اهداف خود تنظیم کنید.
غرفه سازی نمایشگاه توسط شرکت آگرین با سه متد مختلف بصورت غرفه چوبی ویژه (غرفه خودساز)، غرفه Display و غرفه رپید سیستم با 4 سبک غرفه سازی انجام میشود. این 4 سبک عبارتند از: سبک مینیمال، سبک کلاسیک، سبک نئوکلاسیک و سبک مدرن. کیفیت ساخت و اجرای غرفهها متناسب با نیاز مشتری و طبق اصول نورمارکتینگ و با متریال درجه یک می باشد.
در غرفه هایی که با اهداف نمایش قدرت برند، فروش محصول و خدمات، معرفی محصولات و خدمات و آگاهی از برند ساخته میشوند، تحلیل بازار، اهداف سازمان، نیازهای پنهان، تقاضای آینده و ناخودآگاه مخاطبان مطالعه میشود. از اینرو غرفه های ساخته شده بیشترین بازخورد و درگیری را در ذهن مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد داشت.
غرفه پروموشن
غرفه پروموشن بر اساس نیاز مشتریان، طراحی و ساخته میشود. این غرفهها قابل استفاده در نمایشگاههای تجاری، مراکز خرید، گذرگاههای پررفت و آمد و… جهت ارائه و نمایش خدمات و محصولات بسیار سودمند هستند. همچنین، غرفه های پروموشن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و فضای زیادی را برای نگهداری محصولات، کاتالوگها و بروشورها ارائه میدهند.
طراحی و اجرای یک غرفه پروموشن موفق نیاز به برنامه ریزی دقیق و استفاده از تکنیک های حرفه ای دارد. این نوع غرفه ها باید بتوانند به خوبی پیام تبلیغاتی شرکت را منتقل کنند و مخاطبان را به خود جذب کنند. از رنگ های جذاب و جذابیت های بصری برای جلب توجه مشتریان استفاده میشود و محصولات و خدمات به شکلی صحیح و جذاب به نمایش گذاشته میشوند.
کاربرد غرفه پروموشن
ماهیت غرفه های پروموشن ، غرفه تبلیغاتی است و به منظور نمایش و تبلیغ خدمات یا محصولات ساخته و اجرا میشوند و میتوانند بصورت دائمی یا موقت در مکان مورد نظر قرار بگیرند. استفاده از غرفه پروموشن این امکان را به شما می دهد تا در هزینههای خود صرفهجویی کنید و به بهترین شکل و در بهترین مکان ممکن خدمات و محصولات خود را به عموم مردم نمایش دهید. تا زمانی که در مورد استراتژی برندسازی خود شفاف باشید و بتوانید مخاطبان خود را به درستی هدف قرار دهید، این نوع غرفهها میتوانند بیشترین سودآوری را برای شما به ارمغان بیاورند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید