12 تکنیک برای گرفتن عکس های بهتر از محصول
تجارت الکترونیک با توسعه و تغییر غیرقابل توقف جایگاه خود را در زندگی ما تقویت می کند. همهگیری، فناوری و تغییرات اجتماعی مفاهیم خرید و تجارت را به پلتفرمهای آنلاین میآورند. این وضعیت باعث ایجاد مفاهیم مختلف تجاری می شود. در عین حال، خطوط تجاری موجود همچنان به روز می شوند. عکاسی محصول یکی از مهم ترین زمینه هاست. این یکی از بخش های ضروری بخش تجارت الکترونیک است. هدف برندها و کسبوکارها دستیابی به مخاطبان هدف مناسب با عکسها و توضیحات محصول است. تصاویر چشمگیر و اطلاعات چشم نواز نقش تاثیرگذاری در تصمیمات خرید مردم دارند.
درباره عکاسی محصول | زمان استفاده | چرا مهم است |
این بهترین راه برای عکاسی از محصولات است. | در پلتفرم های آنلاین مانند سایت های تجارت الکترونیک، مجلات، وبلاگ ها و کاتالوگ ها. | به مشتریان اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی به محصول دسترسی داشته باشند. عکاسی حرفه ای از محصول باعث افزایش شهرت و فروش برند می شود. |
یک منطقه تجاری است و از کنار هم قرار گرفتن عوامل زیادی شکل گرفته است. | رسانه های اجتماعی در فعالیت های تبلیغاتی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. | نتایج حرفه ای با نورپردازی، پس زمینه، زاویه دوربین، عمق میدان و ابزارهای ویرایش به دست می آید. |
برخی از سوالات مهم باید قبل از عکس محصول پرسیده شود. | باید مسائلی مانند تجهیزات مورد نیاز، نحوه گرفتن عکس ها و محل عکسبرداری را برنامه ریزی کرد. | پاسخ دادن به این سوالات قبل از هر عکسبرداری تضمین می کند که کار حرفه ای تر و کارآمدتر انجام می شود. |
12 عامل باید در نظر گرفته شود. | فاکتورهای مهمی مانند دیافراگم صحیح، فوکوس، تنظیمات ماکرو و استفاده از سه پایه باید اعمال شوند. | به لطف این عوامل، عکس های محصول چشمگیرتر و چشم نوازتری به دست می آید. |
وضوح بالا را می توان با لنز فوکوس ثابت بدون قابلیت زوم به دست آورد. | برای برجسته کردن جزئیات محصول و به دست آوردن یک تصویر واضح استفاده می شود. | مشاهده دقیق و واضح جزئیات محصول به افزایش فروش کمک می کند. |
عمق میدان در عکس ها باعث تمرکز روی محصول می شود. | برای برجسته کردن محصول و محو کردن پسزمینه استفاده میشود. | باعث می شود جزئیات محصول بهتر دیده شود و توجه مصرف کننده را به خود جلب کند. |
تنظیمات ماکرو برای نمایش جزئیات کوچک محصول استفاده می شود. | به ویژه در محصولاتی که نیاز به عکس های دقیق دارند مانند جواهرات، ساعت و لوازم آرایشی استفاده می شود. | عکس های ماکرو دید دقیقی از محصول در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. |
استفاده از سه پایه ثبات هنگام عکس گرفتن را فراهم می کند. | برای زمان های نوردهی طولانی، عکس های ماکرو و شرایط نور کم استفاده می شود. | سه پایه به گرفتن عکس های روان و بدون لرزش کمک می کند. |
نور مناسب کیفیت عکس محصول را بهبود می بخشد. | در عکاسی برای برجسته کردن ظاهر محصول استفاده می شود. | نورپردازی مناسب با نمایش جزئیات محصول توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند. |
تعیین مفهوم یک جزئیات کوچک اما مهم در یک عکس است. | عکسبرداری با تعیین مفاهیمی که متناسب با سبک برند و ویژگی های محصول باشد انجام می شود. | این مفهوم فقط یک تعیین بودجه نیست. با مفهوم درست، عکس های محصول تصویر برند را منعکس می کند و تاثیر مثبتی بر مصرف کنندگان ایجاد می کند. |
عکاسی با توجه به کاربرد آن دسته بندی می شود. عکاسی محصول که اغلب در بین این موارد ترجیح داده می شود ، با اعمال معیارهای زیادی انجام می شود. این رشته که نیاز به یک فرآیند برنامه ریزی شده دارد، وقتی با دقت انجام شود، کار حرفه ای تولید می کند. در پلتفرم های مختلف مانند سایت های تجارت الکترونیک، مجلات، وبلاگ ها و کاتالوگ ها یا حتی نمونه عکاسی صنعتی https://picsanat.com/industrial-photography/ استفاده می شود. تکنیک های تیراندازی گام به گام اعمال می شوند تا اطمینان حاصل شود که کسب و کارها به اهداف خود می رسند. عکاسی از محصول که یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی است، در عصر دیجیتال به طور فزاینده ای ضروری شده است. عکس محصولی که توسط یک متخصص گرفته می شود گاهی ارزش یک کلمه را دارد. با نکات، تکنیک ها و مراحل آماده سازی ، می توانید یک جشن بصری خیره کننده ایجاد کنید و مشتریان خود را اغوا کنید.
عکاسی محصول چیست؟
عکاسی محصول یعنی عکاسی از یک محصول به بهترین شکل ممکن. یک منطقه تجاری است و از کنار هم قرار گرفتن عوامل زیادی شکل گرفته است. در رسانه های اجتماعی یا فعالیت های تبلیغاتی و تبلیغاتی برای محصولات یا خدمات فروخته شده توسط یک تجارت استفاده می شود. نتایج حرفه ای با نورپردازی، پس زمینه، زاویه دوربین، عمق میدان، فوکوس و ابزارهای ویرایش به دست می آید. محصولاتی که به خوبی عکاسی می شوند به راحتی در بین رقبای خود مورد توجه قرار می گیرند. عکاسی خوب محصول برای برجسته شدن در محیط رقابتی ضروری است.
این امکان را به شما می دهد که به طور منظم در تجارت الکترونیک یا بازارهای داخلی و خارجی فروش داشته باشید. عکسهایی که به شما کمک میکنند توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنید، باید واقعیت را منعکس کنند . عکسهای باکیفیت که بر موفقیت سایت تأثیر میگذارند نیز توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو برجسته میشوند . عکاسی محصول به مشتریان اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی به محصول دسترسی داشته باشند. از دست حرفه ای خارج می شود و هدف اولیه محقق می شود.
سوالاتی که باید قبل از فیلمبرداری محصول از خود بپرسید
عکسبرداری محصول با ترکیب آموزش و دانش عملی انجام می شود. تفاوت های زیادی بین عکس های گرفته شده توسط عکاسان حرفه ای و آماتور وجود دارد. با تحصیلات و تجربه، سوالات خاصی وجود دارد که یک عکاس باید قبل از هر عکاسی از خود بپرسد. این سوالات به شما کمک می کند کار خود را حرفه ای تر، سریع تر و عملی تر انجام دهید. مثل این؛
- چه تجهیزاتی نیاز خواهم داشت؟ عکاسی محصول نیاز به تجهیزات خاصی دارد. عکس های تصور شده با ابزارهایی مانند لنزها، دوربین ها، میزهای عکاسی، نورسنجی و نورپردازی ایجاد می شوند.
- چطوری عکس بگیرم؟ بعد از اینکه اطلاعاتی در مورد اندازه، جنس، رنگ، فرم و وضعیت بازتاب محصول به دست آوردید، می توانید عکس بگیرید . پس از کسب اطلاعات از برندها در مورد محصول یا خدمات، تعیین یک مفهوم مناسب مفید است.
- از کجا عکس بگیرم؟ در میان گزینه های جایگزین؛ استودیو، فضای باز یا محل شرکت. هر منطقه نیازهای منحصر به فرد خود را دارد. عکاسی استودیویی و تجهیزات مورد استفاده با تجهیزات فضای باز متفاوت است. عکاس بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده است، تنظیماتی را در مکان انجام می دهد.
- چگونه باید برای تیراندازی خود برنامه ریزی کنم؟ طرح تیراندازی تضمین می کند که این فرآیند به صورت برنامه ریزی شده پیش می رود. زمان عکاسی اختصاص داده شده به هر محصول، انتخاب تجهیزات، زوایای عکاسی و مفهومی از جمله جزئیاتی است که باید مشخص شود. هر معیاری که قبل از عکاسی برنامه ریزی شده باشد به کوتاه شدن زمان شما کمک می کند.
- چند بار باید عکس بگیرم؟ شما باید بدانید که چند عکس بگیرید و از چند زاویه. اگر آنها را با نام یا شماره فهرست کنید، کار شما آسان تر می شود.
12 عاملی که برای عکاسی محصول خیره کننده باید در نظر گرفت
با تکنیک های عکاسی محصول می توانید محبوبیت سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید . عکاسی محصول از اهمیت انکارناپذیری برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک برخوردار است. با این حال، با به کارگیری 12 عاملی که باید در نظر گرفته شوند، می توانید موفق شوید. این عوامل چیست؟ مثل این؛
- دیافراگم صحیح معیاری است که در عکاسی پایه اعمال می شود. جدا کردن محصول از پسزمینه و تمرکز آن، آن را چشمنواز میکند. می توانید بدون از دست دادن عمق میدان، بزرگنمایی کنید و تصویری با جزئیات ایجاد کنید.
- با لنز فوکوس ثابت بدون قابلیت زوم می توانید وضوح بالایی داشته باشید. تنظیمات ماکرو به شما امکان می دهد عکس های دقیق بگیرید. خریداران می خواهند جزئیات محصول را ببینند. این به افزایش سریع فروش کمک می کند.
- با استفاده از سه پایه می توانید از لیز خوردن و حرکت احتمالی جلوگیری کنید.
- هنگامی که زاویه مناسب به دست می آید، محصولات حرفه ای ظاهر می شوند. نمای پرنده، سطح چشم یا میز 3 زاویه اصلی هستند که عکس محصول را تشکیل می دهند. نمای چشم پرنده؛ برای شلیک به اشیاء افقی مانند کفش یا لباس استفاده می شود. سطح چشم؛ تقریباً در هر محصولی مانند اسباب بازی، وسایل الکترونیکی یا مبلمان ترجیح داده می شود. سطح جدول است؛ این امکان را به شما می دهد تا از اشیاء ایستاده مانند بطری ها، شیشه ها یا گلدان های گل عکس بگیرید.
- یکی دیگر از عوامل در تکنیک های عکاسی نور است. نور مهمترین عاملی است که یک عکاس را عکاس می کند. بسته به نمای بیرونی یا داخلی باید نور نرم و سخت را انتخاب کنید.
- استفاده از مدل بسته به محصول مفید است. برندهای پوشاک اقدام به عکاسی با مدل های زنده و بی جان می کنند.
- بازیگر دیگری که به اندازه محصول مهم است، پس زمینه است . به طور کلی، رنگ های پاستلی مانند سیاه، سفید یا خاکستری ترجیح داده می شوند. با این حال، این بسته به رنگ، الگو و خواص بازتابی محصول متفاوت است.
- تن های رنگی باید متناسب با پلتفرمی باشد که عکس روی آن منتشر می شود.
- شما باید مفهوم را با توجه به برند و محصول تعیین کنید. اهمیت آن در تکنیک های عکاسی از این واقعیت ناشی می شود که در خدمت هدف محصول است.
- ترکیب به معنای چیدمان و قرارگیری هماهنگ عناصر بصری است. شما باید محصول را با عناصر مناسب ترکیب کنید.
- انعکاس زمانی که به درستی استفاده شود چشمگیر است. در مکان و زمان نامناسب باعث یک اشتباه بزرگ می شود.
- شما نباید از عکس های خود به صورت خام استفاده کنید. با ویرایش عکس ها در فتوشاپ می توانید عکس هایی با کیفیت بالا دریافت کنید. اگر با فرمت RAW عکاسی می کنید، می توانید در قسمت ویرایش انعطاف پذیر باشید. همچنین می توانید از Adobe Lightroom برای ویرایش دسته ای عکس ها استفاده کنید.
هنگام گرفتن عکس محصول این اشتباهات را مرتکب نشوید
اشتباهاتی که شرکت ها و عکاسان مرتکب می شوند در صنعت تجارت الکترونیک با مخالفت مواجه می شود. این همچنین به این معنی است که بازدیدکنندگان نمی توانند شما را کشف کنند. برخی از اشتباهاتی که عکاسان نباید مرتکب شوند:
- راضی بودن به یک عکس،
- استفاده از پس زمینه های پیچیده،
- عکس هایی با وضوح پایین،
- عدم تنظیم مناسب نور و فضا،
- تغییر افق،
- اعتیاد به لنز،
- استفاده نادرست از فوکوس،
- نداشتن اطلاعات کافی در مورد محصول یا خدمات،
- بی توجهی به نظافت تجهیزات
عکاسی محصول چیست؟
این نامی است که به عکسبرداری های انجام شده برای شرکت های تجارت الکترونیکی داده می شود. منطقه تجاری است. با تجهیزات خاصی انجام می شود.
چه قوانینی باید رعایت شود؟
عکاسی محصول باید به صورت حرفه ای انجام شود. از تجهیزاتی مانند چراغ ها، دوربین ها و لنزها استفاده می شود. این مفهوم با ترکیب و ابزارهای ویرایش چشمگیر می شود.
چه اشتباهاتی را نباید در عکاسی محصول انجام داد؟
هدف عکاسان حرفه ای تولید تصاویر بی عیب و نقص است. باید مراقب باشید که از تجهیزات اشتباه استفاده نکنید. تغییر نقطه کانونی یا انتخاب یک پس زمینه پیچیده نیز از مهم ترین اشتباهات است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید